Πιστό σε αυτό το μότο, η αξιολόγηση της εφαρμογής για αλυσοπρίονα έχει προσαρμοστεί στο Functional Development ώστε να καλύπτει τις απαιτήσεις και των δύο τεχνολογιών κίνησης.

Αυτό που ιστορικά ξεκίνησε με τα βενζινοκίνητα πριόνια πριν από πολύ καιρό – δηλαδή οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες στο δάσος με την ομάδα του τμήματος Ανάπτυξης – έχει μεταφερθεί στα ασύρματα πριόνια τα τελευταία χρόνια.

Τα ασύρματα πριόνια υποβάλλονται σε κριτική εξέταση με τη μορφή αναθεώρησης της αίτησης.

ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ
Η ομάδα του έργου δοκιμάζει επίσης ένα παρόμοιο εύρος βασικών συνθηκών και απαιτήσεων για τα ασύρματα πριόνια. Για παράδειγμα, διαφορετικές μπαταρίες χρησιμοποιούνται ως πηγές ενέργειας αντί για διαφορετικούς τύπους καυσίμων. Η ανώτερη εμπειρία πριονίσματος που αναμένεται από την STIHL πρέπει να επιτευχθεί τόσο με τη συνιστώμενη μπαταρία όσο και με τη μικρότερη αποδεκτή μπαταρία.

Ενώ η υψηλή θερμική ενέργεια που εισέρχεται στον κινητήρα εσωτερικής καύσης επηρεάζει τον κινητήρα και το καύσιμο, στα ασύρματα αλυσοπρίονα είναι η ίδια η μπαταρία που φτάνει στο όριο φορτίου της σε υψηλή ισχύ και επομένως σε υψηλό ρεύμα εκφόρτισης. Πώς αλλάζει η συμπεριφορά του ασύρματου πριονιού σε συνθήκες κρύου ή ζέστης, ή ακόμα και σε περίπτωση υπερθέρμανσης της μπαταρίας; Επιταχύνει καλά το μηχάνημα σε όλες τις περιπτώσεις, ποια είναι η μέγιστη ταχύτητα και πόσο διαρκεί μια μπαταρία υπό ακραίο φορτίο; Τα ενσωματωμένα ηλεκτρονικά συστήματα επηρεάζονται επίσης από τη θερμοκρασία, την αύξηση της βρωμιάς κατά τη διάρκεια ζωής και άλλες περιβαλλοντικές συνθήκες.

Εξέταση αίτησης
Τα ασύρματα πριόνια υποβάλλονται σε κριτική εξέταση κατά την αξιολόγηση της εφαρμογής και δοκιμάζονται όλες οι πτυχές που είναι σημαντικές για τους μελλοντικούς πελάτες.

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
«Οι πελάτες φυσικά θέλουν να εργάζονται επαγγελματικά και στο υψηλότερο επίπεδο και με τις δύο παραλλαγές - το πριόνι καύσης και το ασύρματο πριόνι. Για να επιτευχθεί αυτό, οι δοκιμές εφαρμογής πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα. Άλλωστε, η διαφορά βρίσκεται στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, ένα ασύρματο πριόνι δεν περιλαμβάνει καρμπυρατέρ, δεξαμενή καυσίμου, κύλινδρο ή έμβολο που θα έπρεπε να λειτουργούν άριστα μαζί σε συμβίωση. «Ωστόσο, διαφορετικά θέματα όπως τα εξαιρετικά πολύπλοκα ηλεκτρονικά, οι διαφορετικές μπαταρίες, το εκτεταμένο λογισμικό και τα ηλεκτρικά εξαρτήματα όπως οι διακόπτες και οι συσκευές χειρισμού μηχανών (HMI) πρέπει να εξετάζονται από την οπτική γωνία του πελάτη», λέει ο Michael Dietenberger (2/CUT), Διευθυντής Ομίλου στον τομέα Λειτουργικής Ανάπτυξης Δασοκομίας & Κατασκευών.

Για τον σκοπό αυτό, η ομάδα - που συνήθως αποτελείται από τους επικεφαλής των τμημάτων για τη Λειτουργία Tommy Roitsch (2/CEU) ή Isgard Sabelberg (2/CEY), την αντίστοιχη διοίκηση του Ομίλου, τον Michael Dietenberger (2/CUT), τους ειδικούς από το Τμήμα Δοκιμών, Σχεδιασμού, Συντονισμού Ανάπτυξης Συστημάτων και τον Claus Kübler (2/CUT-kc), τον υπεύθυνο οργανωτή και χειριστή για όλες τις αξιολογήσεις εφαρμογών από το Τμήμα Λειτουργικής Ανάπτυξης - περνούν μισή μέρα μαζί στο δάσος και συντάσσουν ένα καθορισμένο ερωτηματολόγιο στο τέλος της ημέρας, το οποίο, μαζί με τα ζωντανά τεκμηριωμένα αποτελέσματα όλων των μηχανημάτων από κάθε εφαρμογή, οδηγεί σε λεπτομερή ανατροφοδότηση.

Δοκιμή εργαλείου

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
Σε μια ενημέρωση, συζητούνται τα οπτικοποιημένα αποτελέσματα και ορίζονται και ιεραρχούνται τα πακέτα εργασίας που θα προκύψουν για τις επόμενες εβδομάδες. Με αυτόν τον τρόπο, η αξιολόγηση βοηθά τα έργα να είναι πιο αποτελεσματικά και ταυτόχρονα παρέχει υψηλό βαθμό διαφάνειας εντός και για το έργο. «Εκτός από την ομαδική εργασία, ένα άλλο θετικό αποτέλεσμα είναι η δυνατότητα να βιώσουμε το προϊόν ζωντανά και εν χρήσει – άλλωστε, γενικά ασχολούμαστε με μεμονωμένα εξαρτήματα μηχανών», λέει ο Claus Kübler (D2/CUT-kc).

ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ