Waiblingen, 23/04/2024 | Εταιρικό Δελτίο Τύπου

Η STIHL αυξάνει το μερίδιο των συνολικών πωλήσεων από προϊόντα μπαταριών

  • Το μερίδιο πωλήσεων από προϊόντα μπαταριών αυξάνεται στο 24% το 2023
  • Προσωρινή ενοποίηση της αγοράς: η ασθενής οικονομία και οι γεωπολιτικές συνθήκες επιβραδύνουν την ανάπτυξη των εσόδων και των πωλήσεων

 

Ο Όμιλος STIHL, κορυφαίος κατασκευαστής αλυσοπρίονων και εξοπλισμού εξωτερικής χρήσης, συνέχισε με επιτυχία την εφαρμογή της στρατηγικής του για τις μπαταρίες κατά το οικονομικό έτος 2023. Η διεθνώς δραστηριοποιούμενη οικογενειακή επιχείρηση κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο των πωλήσεων από εργαλεία που λειτουργούν με μπαταρία στο 24% — από 20% το προηγούμενο έτος. Ως αποτέλεσμα, σχεδόν ένα στα τέσσερα προϊόντα STIHL που πωλούνται λειτουργεί με μπαταρία. Ο Michael Traub, Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της STIHL, δηλώνει: «Η STIHL βρίσκεται σε καλό δρόμο για να κατακτήσει ηγετική θέση στον τομέα των μπαταριών.» Οι πελάτες μας γνωρίζουν ότι μπορούν να βασίζονται στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Ταυτόχρονα, το περασμένο οικονομικό έτος χαρακτηρίστηκε από μια σειρά προκλήσεων. Μετά από χρόνια ιδιαίτερα ισχυρής ανάπτυξης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, ολόκληρος ο κλάδος βρίσκεται πλέον σε φάση ενοποίησης. Τα έσοδα του Ομίλου STIHL ανήλθαν σε 5,3 δισεκατομμύρια ευρώ κατά το οικονομικό έτος 2023 (προηγούμενο έτος: 5,5 δισεκατομμύρια ευρώ). Παρά τη μικρή μείωση του 4,1% σε ετήσια βάση, τα έσοδα παρέμειναν σε σημαντικά υψηλότερο επίπεδο από ό,τι πριν από την πανδημία του κορονοϊού. Οι αρνητικές επιπτώσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών επηρέασαν επίσης τα έσοδα. Εξαιρώντας τις επιπτώσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, η μείωση των εσόδων θα είχε φτάσει μόνο το 1,1%. Ο αριθμός των εργαζομένων παγκοσμίως μειώθηκε κατά 3,6% σε 19.805 στις 31 Δεκεμβρίου 2023 (προηγούμενο έτος: 20.552).

«Μετά από τρία χρόνια εξαιρετικά ισχυρής ανάπτυξης, αντιμετωπίσαμε μείωση της ζήτησης το 2023», εξηγεί ο Traub. «Αυτή η φάση, την οποία βιώσαμε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, έχει τελειώσει.» Τα lockdown και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί είχαν οδηγήσει σε ένα φαινόμενο «κουκούλι». Η συντήρηση σπιτιού και κήπου ήταν πολύ δημοφιλής και πολλοί καταναλωτές επένδυσαν σε νέα εργαλεία. Ο υψηλός πληθωρισμός και τα αυξανόμενα επιτόκια έχουν πλέον μειώσει το καταναλωτικό κλίμα. Επιπλέον, οι έμποροι και οι λιανοπωλητές έχουν άφθονο απόθεμα που πρέπει τώρα να πουλήσουν πρώτα.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η ανάπτυξη διέφερε από περιοχή σε περιοχή το 2023. Οι αγορές με μια ματιά:

  • Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι η μεγαλύτερη ενιαία αγορά της STIHL, αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα τρίτο των εσόδων. Λόγω των καιρικών συνθηκών, η εαρινή περίοδος δεν υλοποιήθηκε. Ο Καναδάς υπέφερε από μαζικές δασικές πυρκαγιές και πλημμύρες. Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική ήταν σημαντικά χαμηλότερες από ό,τι το προηγούμενο έτος. Ταυτόχρονα, η STIHL πέτυχε να επεκτείνει το δίκτυο αντιπροσώπων και να αυξήσει το μερίδιο αγοράς που αποδίδεται στα προϊόντα που λειτουργούν με μπαταρία στη Βόρεια Αμερική.
  • Στη Λατινική Αμερική, το καταναλωτικό κλίμα παρουσίασε σαφή ύφεση λόγω των υψηλών ποσοστών πληθωρισμού, της πολιτικής αστάθειας, της επιδεινούμενης κατάστασης ασφαλείας και της έλλειψης κινήτρων αγοράς από τις κυβερνήσεις. Ωστόσο, τα μέτρα προώθησης πωλήσεων επέτρεψαν μια μικρή αύξηση των πωλήσεων σε ορισμένες χώρες, ιδιαίτερα στη Βραζιλία.
  • Η Κεντρική Ευρώπη βίωσε μια μακρά, υγρή άνοιξη που μετατράπηκε σε ξηρό καλοκαίρι στις αρχές του, γεγονός που μείωσε τη ζήτηση για ηλεκτρικό εξοπλισμό εξωτερικού χώρου STIHL, όπως χλοοκοπτικές μηχανές. Στην εγχώρια αγορά της Γερμανίας, όπου η STIHL παράγει περίπου το 10% των παγκόσμιων εσόδων της, η εταιρεία κατέγραψε σημαντική πτώση στις πωλήσεις. Όπως και στο παγκόσμιο περιβάλλον, ο πληθωρισμός, οι τάσεις των επιτοκίων, οι υψηλές τιμές ενέργειας και η αυτοσυγκράτηση των καταναλωτών είχαν αντίκτυπο στη γερμανική αγορά το 2023. Η Δυτική Ευρώπη στο σύνολό της σημείωσε επίσης πτώση σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όπως και η Ανατολική Ευρώπη. Η STIHL έχει σταματήσει εντελώς να προμηθεύει τη Ρωσία.
  • Οι πωλήσεις στην Ασία μειώθηκαν ελάχιστα σε σχέση με το επίπεδο του προηγούμενου έτους, ενώ η Ωκεανία υπέστη σημαντικότερες μειώσεις.
  • Η
  • Αφρική, από την άλλη πλευρά, είχε καλή απόδοση και κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις, ιδίως στη Νότια Αφρική. Η ανάπτυξη στην αφρικανική ήπειρο υπογραμμίζει τις δυνατότητες αυτών των αναδυόμενων αγορών, τις οποίες η STIHL σκοπεύει να αξιοποιήσει συνεχώς. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία χρησιμοποίησε το 2023 για να ιδρύσει δύο νέες εταιρείες μάρκετινγκ στο Μαρόκο και το Καμερούν, προκειμένου να επεκτείνει την παρουσία της στις πολλά υποσχόμενες περιοχές της Βόρειας και Κεντρικής Αφρικής.

Ο τομέας των μπαταριών συνεχίζει να αναπτύσσεται

Ενώ οι πωλήσεις προϊόντων που κινούνται με βενζίνη μειώθηκαν σημαντικά, ο τομέας των μπαταριών και της iMow σημείωσε ενθαρρυντική ανάπτυξη. Στη Δυτική Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική ειδικότερα, ο τύπος κίνησης με μπαταρία παίζει ήδη σημαντικό ρόλο και θα αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη σημασία τα επόμενα χρόνια. Η STIHL στοχεύει να αυξήσει το μερίδιο των πωλήσεων από προϊόντα που λειτουργούν με μπαταρία σε τουλάχιστον 35% έως το 2027, με στόχο το 80% έως το 2035. Η επέκταση του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών που λειτουργούν με μπαταρία της STIHL βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, τόσο όσον αφορά τη γκάμα φορητών προϊόντων όσο και την εισαγωγή νέων προϊόντων με ρόδες. Τον Ιανουάριο του 2024, για παράδειγμα, η STIHL λάνσαρε το πρώτο χλοοκοπτικό με μπαταρία και τεχνολογία μηδενικής στροφής — ένα χλοοκοπτικό με μπαταρία και τεχνολογία μηδενικής στροφής. Τριάντα νέα προϊόντα που λειτουργούν με μπαταρία έχουν προγραμματιστεί να κυκλοφορήσουν στην αγορά παγκοσμίως μόνο μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Η STIHL βρίσκεται σε καλή θέση για το μέλλον

«Η STIHL έχει αυξηθεί κατά πάνω από 30% από το 2019», λέει ο Traub. «Αυτή τη στιγμή, κινούμαστε προς μια ομαλοποίηση της ανάπτυξης.» Ανεξάρτητα από αυτό, συνεχίζουμε να επιδιώκουμε τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας για την επίτευξη διπλής τεχνολογικής ηγεσίας: ηγούμαστε του βιώσιμου μετασχηματισμού τόσο στον τομέα των εργαλείων με μπαταρία όσο και στον τομέα των βενζινοκίνητων εργαλείων. Η αντικατάσταση των προϊόντων που λειτουργούν με βενζίνη με προϊόντα που λειτουργούν με μπαταρία προχωρά ραγδαία. Αυτό απαιτεί την πλήρη δύναμή μας για μετασχηματισμό, την οποία προσεγγίζουμε από θέση ισχύος. Ταυτόχρονα, αυτή η τάση επιβεβαιώνει ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο. Συνεχίζουμε να εστιάζουμε τις επενδύσεις μας στην τεχνολογία μπαταριών του μέλλοντος και είμαστε βέβαιοι ότι θα πετύχουμε τα φιλόδοξα αναπτυξιακά μας σχέδια.

Ένα νέο εργοστάσιο στην Οράντεα της Ρουμανίας, όπου θα κατασκευάζονται εργαλεία που λειτουργούν με μπαταρία, θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2025. Η τελετή έναρξης των εργασιών πραγματοποιήθηκε στα τέλη Μαρτίου 2024. Από τα μέσα του 2024, εργαλεία που λειτουργούν με μπαταρία θα παράγονται επίσης στις εγκαταστάσεις της ιδρυτικής εταιρείας στο Waiblingen. Για το 2025, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι θα ξεκινούσε επίσης την κατασκευή κινητήρων EC για επαγγελματικά προϊόντα που λειτουργούν με μπαταρία στις κύριες εγκαταστάσεις της στη Γερμανία, προκειμένου να αυξήσει περαιτέρω το βάθος παραγωγής για εργαλεία που λειτουργούν με μπαταρία.

Ο ισχυρός δείκτης ιδίων κεφαλαίων επιτρέπει στρατηγικές επενδύσεις

Με υψηλό δείκτη ιδίων κεφαλαίων 65,9% (προηγούμενο έτος: 61,9 τοις εκατό) και με μια ισχυρή δομή ισολογισμού, ο Όμιλος συνέχισε να χρηματοδοτεί εσωτερικά βασικές στρατηγικές επενδύσεις το 2023. Με περίπου 432 εκατομμύρια ευρώ, επενδύθηκαν περισσότερα κεφάλαια σε νέες τεχνολογίες και στο διεθνές δίκτυο παραγωγής και πωλήσεων από ό,τι το 2022 (404 εκατομμύρια ευρώ). Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες ξεπέρασαν για άλλη μια φορά το επίπεδο των αποσβέσεων. Όπως εξηγεί ο Τράουμπ: «Σχεδιάζουμε περαιτέρω ανάπτυξη μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, ειδικά στον τομέα των μπαταριών.» Με τη μακροπρόθεσμη επενδυτική μας στρατηγική, προετοιμάζουμε το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής και κατασκευής μας για την αυξημένη ζήτηση για μπαταρίες.

Τα κύρια μέτρα περιελάμβαναν:

  • Η STIHL Inc. στις Ηνωμένες Πολιτείες μετέτρεψε 7.800 τετραγωνικά μέτρα για την παραγωγή εργαλείων που λειτουργούν με μπαταρία. Περίπου 13 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ επενδύθηκαν στην επέκταση της παραγωγής πριονιών μπαταρίας STIHL, φυσητήρων φύλλων, ψαλιδιών κλαδέματος, χορτοκοπτικών και χορτοκοπτικών άκρων, καθώς και στην έναρξη της παραγωγής δέκα επιπλέον ασύρματων προϊόντων. Η STIHL Inc. διπλασίασε επίσης την παραγωγική ικανότητα μπαταριών AP το 2023.
  • Το 2023, η παραγωγή του STIHL FSA 30 σηματοδότησε την έναρξη της κατασκευής προϊόντων που λειτουργούν με μπαταρία στο Κινγκντάο της Κίνας. Οι γραμμές παραγωγής στις εγκαταστάσεις της STIHL στην Ασία παράγουν το ασύρματο πριόνι καθαρισμού STIHL από τον Οκτώβριο του 2023.
  • Η
  • STIHL Tirol στην Αυστρία, το κέντρο αριστείας της STIHL για εξοπλισμό εξωτερικής ισχύος εδάφους, αύξησε τον βαθμό αυτοματοποίησης στην παραγωγή με τρεις νέες γραμμές συναρμολόγησης για προϊόντα μπαταριών.
  • Η
  • ZAMA στις Φιλιππίνες επένδυσε περίπου 14,6 εκατομμύρια ευρώ σε ένα νέο κτίριο 11.500 τετραγωνικών μέτρων για να επιτρέψει περαιτέρω ανάπτυξη σε νέους τομείς προϊόντων, όπως καλωδιώσεις, τεχνικά υφάσματα και ηλεκτρομηχανικά συστήματα ψεκασμού.
  • Η
  • STIHL Βραζιλίας επενδύει στην επέκταση της δομής πωλήσεών της με δύο νέα κέντρα διανομής στο Jundiaí στη Νοτιοανατολική Περιφέρεια, καθώς και στο Benevides στη Βόρεια Περιφέρεια.
  • Η
  • STIHL Ελλάδας ενισχύει την παρουσία της στη Νότια Ευρώπη με ένα νέο υποκατάστημα στην Κύπρο. Από τον Μάρτιο του 2023, οι κεντρικές εγκαταστάσεις στην πρωτεύουσα Λευκωσία στεγάζουν ορόφους πωλήσεων, ένα κατάστημα concept και ένα εργαστήριο για επιθεώρηση και σέρβις.

Η ιδρυτική εταιρεία της STIHL βλέπει μείωση των πωλήσεων

Η γερμανική ιδρυτική εταιρεία, ANDREAS STIHL AG & Co. KG, είχε έσοδα 1,6 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2023 (προηγούμενο έτος: 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ), που αντιστοιχεί σε μείωση 11,4%. Το εργατικό δυναμικό στις γερμανικές εγκαταστάσεις αυξήθηκε ελαφρώς κατά 1% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τους 6.003 υπαλλήλους στις 31 Δεκεμβρίου 2023, εκ των οποίων 4.268 εργάζονταν στο Waiblingen, 254 στο Ludwigsburg, 494 στο Fellbach, 904 στο Weinsheim και 83 στο Wiechs am Randen. Η STIHL Vertriebszentrale AG & Co. KG στο Ντίμπουργκ απασχολούσε 323 υπαλλήλους.

Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες αυξήθηκαν σημαντικά σε ετήσια βάση και ανήλθαν σε περίπου 163 εκατομμύρια ευρώ (προηγούμενο έτος: 136 εκατομμύρια ευρώ). Ένα μεγάλο μέρος αυτού του συνόλου αποδόθηκε σε κτίρια και κατασκευαστικά έργα, συμπεριλαμβανομένου του νέου μουσείου της εταιρείας, του STIHL Brand World στο Waiblingen, το οποίο άνοιξε το 2023. Το μουσείο ζωντανεύει την σχεδόν 100χρονη ιστορία της εταιρείας και της μάρκας. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της έκθεσης είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα γνώσεων με τίτλο «Forest Fascination». Το STIHL Brand World είναι ανοιχτό για το ευρύ κοινό τα Σαββατοκύριακα. Έγιναν επίσης επενδύσεις σε νέα μηχανήματα και εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας υδραυλικής ειδικής πρέσας αξίας 3 εκατομμυρίων ευρώ με ειδικά προσαρμοσμένο σύστημα μεταφοράς που θα επιτρέψει πιο ευέλικτη παραγωγή στο Waiblingen.

Η STIHL παραμένει αισιόδοξη

Ως ανεξάρτητη οικογενειακή επιχείρηση, η STIHL είναι ικανή να σχεδιάζει και να ενεργεί μακροπρόθεσμα παρά τις τρέχουσες προκλήσεις. Ο Τράουμπ είναι συγκρατημένα αισιόδοξος για το τρέχον έτος: «Υπό τις τρέχουσες συνθήκες, ελπίζουμε σε μικρή ανάπτυξη κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024.» Η έμφαση εξακολουθεί να δίνεται στη γενική επέκταση και ανανέωση του χαρτοφυλακίου προϊόντων STIHL, τόσο για ιδιωτική όσο και για επαγγελματική χρήση. Η ανάπτυξη λύσεων φόρτισης υψηλής απόδοσης για προϊόντα που λειτουργούν με μπαταρία, ιδίως στον επαγγελματικό τομέα, διαδραματίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι ευκολότερο για τους ανθρώπους να χειρίζονται τα εργαλεία που λειτουργούν με μπαταρία χωρίς διακοπή καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας και να εργάζονται μέσα και με τη φύση. Ομοίως, η STIHL συνεχίζει να επενδύει στις δυνατότητες IoT των προϊόντων και των αξεσουάρ της, στην επέκταση των παγκόσμιων καναλιών πωλήσεων με την προσθήκη λύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου και στην ανάπτυξη του παγκόσμιου δικτύου εξειδικευμένων αντιπροσώπων. Τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό, η ανάπτυξη ειδικών προϊόντων για αναδυόμενες αγορές παίζει επίσης σημαντικό ρόλο, προκειμένου να αξιοποιηθεί καλύτερα το δυναμικό της αγοράς εκεί.

Καινοτομίες προϊόντων STIHL για επαγγελματίες χρήστες και καταναλωτές

Ο εξωτερικός ηλεκτρικός εξοπλισμός που λειτουργεί με μπαταρία έχει γίνει απαραίτητος και αποτελεί ήδη μέρος της καθημερινής επαγγελματικής ζωής για πολλούς επαγγελματίες της κηπουρικής και της αρχιτεκτονικής τοπίου στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Ωστόσο, οι εξελίξεις στην τεχνολογία σημαίνουν ότι μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν και σε μέρη όπου προηγουμένως χρησιμοποιούνταν σχεδόν αποκλειστικά βενζινοκίνητα εργαλεία, όπως σε εργοτάξια.

  • Οι χλοοκοπτικές μηχανές μηδενικής στροφής που λειτουργούν με μπαταρία της σειράς RZA 700 είναι διαθέσιμες στην αγορά των ΗΠΑ από τον Ιανουάριο του 2024. Με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας έως και οκτώ ώρες, έχουν σχεδιαστεί για ολοήμερη εμπορική χρήση. Ακόμα και μεγάλες εκτάσεις μπορούν να κουρευτούν αποτελεσματικά και χωρίς επαναφόρτιση ενδιάμεσα. Η σταθερή ταχύτητα της λεπίδας επιτρέπει επίσης ένα ακριβές μοτίβο κοπής. Με τον στιβαρό και εργονομικό σχεδιασμό τους, διευκολύνουν την καθημερινή εργασία για τους επαγγελματίες πελάτες.
  • Στο σύστημα μπαταριών AP, η STIHL επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των μηχανημάτων κοπής με το STIHL TSA 300: Το πιο ισχυρό μηχάνημα κοπής με μπαταρία που λειτουργεί αυτή τη στιγμή στη σειρά STIHL κερδίζει τους χρήστες με την ακριβή λειτουργία κοπής, τη λειτουργία με ελάχιστους κραδασμούς και τη βέλτιστη ισορροπία με χαμηλό βάρος. Με μέγιστο βάθος κοπής 110 χιλιοστών, είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για κηπουρική και διαμόρφωση τοπίου — και μπορεί να ενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού, εξαλείφοντας την ανάγκη για χρονοβόρα εκκίνηση. Χάρη στη νέα τεχνολογία Power Laminate, η μπαταρία AP 500 S παρέχει επαρκή ενέργεια για έως και 20 λεπτά λειτουργίας. Εκτός από τον τροχό κοπής που παρέχεται ως στάνταρ, διατίθενται δύο τροχοί κοπής ως αξεσουάρ. Μια λεπίδα κοπής με διαμάντι εντυπωσιάζει με την ταχύτητά της και την έως και 20% μεγαλύτερη απόδοση κοπής. Για εργασία σε περιοχές ευαίσθητες στον θόρυβο, όπως οι κατοικημένες περιοχές, διατίθεται επίσης ένας τροχός κοπής με μειωμένο θόρυβο, ο οποίος όχι μόνο προστατεύει τα αυτιά των γειτόνων, αλλά και του χρήστη.
  • Υπάρχει επίσης υποστήριξη για προκλήσεις σε μεγάλα ύψη: Με το STIHL HTA 160, το πιο ισχυρό κλαδευτήρι με μπαταρία στη σειρά STIHL, οι επαγγελματίες συντήρησης δέντρων, οι ιδιοκτήτες οπωρώνων και οι εργαζόμενοι στη γεωργία και τη δασοκομία του δημόσιου τομέα μπορούν να φτάσουν σε κλαδιά και ξερά ξύλα σε μεγάλα ύψη από μια ασφαλή βάση στο έδαφος και να τα αφαιρέσουν καθαρά. Ακόμα και οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες δεν αποτελούν πρόβλημα χάρη στην μπαταρία AP 300 S με πιστοποίηση IPX4.
  • Η
  • STIHL connected προσφέρει την κατάλληλη ψηφιακή λύση για να διασφαλίσει ότι ο εξοπλισμός είναι πάντα έτοιμος για χρήση. Η πλήρως ανανεωμένη λύση συστήματος που βασίζεται στο cloud παρέχει στους επαγγελματίες χρήστες μια λεπτομερή επισκόπηση όλων των σχετικών δεδομένων εργαλείων, όπως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας και η επερχόμενη συντήρηση, για αποτελεσματική διαχείριση του εξοπλισμού, βελτιστοποιημένη αξιοποίηση της χωρητικότητας και λιγότερο χρόνο διακοπής λειτουργίας.

Ακριβώς εγκαίρως για την έναρξη της σεζόν κηπουρικής του 2024, η STIHL ετοιμάζεται να λανσάρει νέα προϊόντα από τα ασύρματα συστήματα τροφοδοσίας AS και AK για τους καταναλωτές:

  • Ένας κινητήρας, πολλές εφαρμογές — τι είναι ο κινητήρας Kombi με μπαταρία STIHL KMA 80 R.
    Η ζεύξη γρήγορης αποδέσμευσης καθιστά δυνατή τη σύνδεση διαφόρων εργαλείων Kombi με τη μονάδα κίνησης για ένα ευρύ φάσμα εργασιών κηπουρικής, από τον καθαρισμό μονοπατιών και αγρών ή το χαλάρωμα του εδάφους και το κλάδεμα γρασιδιού, μέχρι το κλάδεμα φρακτών και δέντρων. Συνολικά 13 εργαλεία είναι διαθέσιμα. Αντί να ανησυχούν για πολλά κομμάτια εξοπλισμού, το μόνο που χρειάζεται να έχουν οι χρήστες όταν ολοκληρώνουν την εργασία τους είναι μία κεφαλή ισχύος και τα εξαρτήματα εργαλείων που χρησιμοποιούνται.
  • Το κλαδευτήρι κήπου με μπαταρία GTA 26 έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της σειράς ηλεκτρικού εξοπλισμού εξωτερικού χώρου STIHL και τώρα έχει επεκταθεί για να καλύψει ένα ευρύτερο φάσμα εφαρμογών: Ακόμα και ψηλότερα κλαδιά ή δυσπρόσιτα σημεία μπορούν να προσεγγιστούν άνετα και με ασφάλεια από το έδαφος με την προέκταση 1,5 μέτρου. Το κλαδευτήρι κήπου μπορεί να μετατραπεί γρήγορα και χωρίς εργαλεία, ώστε να εναλλάσσεται μεταξύ εργασίας κοντά στο έδαφος και στο ύψος του δέντρου.

Οι άνθρωποι που αγαπούν να αφιερώνουν χρόνο στην κηπουρική ή να απολαμβάνουν τη φύση χρειάζονται τον κατάλληλο εξοπλισμό, τόσο όσον αφορά τα εργαλεία όσο και τα ρούχα που φορούν. Γι' αυτό το λόγο, το κατάστημα της μάρκας STIHL προσφέρει πολλά νέα λειτουργικά και κομψά είδη ένδυσης σε unisex σχέδια που μπορούν να φορεθούν στον κήπο ή σε εξορμήσεις στην ύπαιθρο, καθώς και σε αστικό περιβάλλον. Με βάση το χρώμα της μάρκας STIHL, αποχρώσεις και τόνοι από έντονο πορτοκαλί έως σκουριά διατρέχουν ολόκληρη τη συλλογή. Υπάρχουν επίσης νέα προϊόντα στη γκάμα παιχνιδιών, όπως το ειδικό σετ TIMBERSPORTS® από την PLAYMOBIL, μαζί με κλασικά προϊόντα όπως το παιχνίδι αλυσοπρίονο με την εμφάνιση και την αίσθηση του STIHL MS 500i. Το γεγονός ότι το παιχνίδι αλυσοπρίονο STIHL ανήκει σε ξεχωριστή κατηγορία έχει επίσης επιβεβαιωθεί από την TÜV Rheinland, η οποία το υπέβαλε σε συγκριτική δοκιμή με προϊόντα άλλων κατασκευαστών για λογαριασμό της STIHL και του απένειμε την κορυφαία βαθμολογία 1,9.

Νέα highlights της STIHL TIMBERSPORTS®

Η σεζόν 2023 για την αθλητική ξυλεία ολοκληρώθηκε με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα STIHL TIMBERSPORTS® στη Στουτγάρδη ως ξεχωριστό highlight. Αυτός ο ενθουσιασμός και το πνεύμα αναμένεται να συνεχιστούν το 2024, με διοργανώσεις όπως το World Trophy και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rookie στο Μιλάνο της Ιταλίας (25 Μαΐου) και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Τουλούζη της Γαλλίας (8/9 Νοεμβρίου), να έχουν ήδη προγραμματιστεί. Το Ευρωπαϊκό Τρόπαιο (29 Σεπτεμβρίου) στην Μπελιντσόνα της Ελβετίας, για παράδειγμα, δεν θα είναι λιγότερο συναρπαστικό από οποιονδήποτε άλλο διεθνή διαγωνισμό TIMBERSPORTS® το 2024.

Επικοινωνία Τύπου

μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει αυτό