Waiblingen, 28/4/2020 | Δελτίο τύπου της εταιρείας

Ο Όμιλος STIHL επιτυγχάνει αύξηση εσόδων το 2019 και παραμένει αισιόδοξος για το μεσοπρόθεσμο μέλλον

  • Κρίση κορονοϊού: Οικογενειακή επιχείρηση αναλαμβάνει την ευθύνη απέναντι στους εργαζομένους
  • Επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου: Η STIHL εγκαινιάζει το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα στη Γερμανία
  • Βενζίνη, μπαταρία, ψηφιακά: Νέα προϊόντα που παρουσιάζονται σε τμήματα προϊόντων

Ο Όμιλος STIHL πέτυχε έσοδα 3,93 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά το οικονομικό έτος 2019. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (3,78 δισεκατομμύρια ευρώ). Αν εξαιρεθούν οι επιπτώσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, η αύξηση των εσόδων θα ήταν περίπου 2,7%. Ο Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της STIHL, Δρ. Ο Bertram Kandziora εξήγησε στην ετήσια συνέντευξη Τύπου της εταιρείας: «Παρά τις πολυάριθμες προκλήσεις του περασμένου έτους, καταφέραμε να καταγράψουμε αυξημένα έσοδα στον Όμιλο.» Ταυτόχρονα, οι κλιμακούμενες εμπορικές συγκρούσεις, η αποδυνάμωση της παγκόσμιας οικονομίας και οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες έχουν αφήσει το στίγμα τους. Επιπλέον, υπάρχει μια αυξανόμενη τάση αντικατάστασης των προϊόντων βενζίνης με προϊόντα ασύρματης μπαταρίας. Ενώ οι πωλήσεις προϊόντων μπαταριών αυξήθηκαν, η ζήτηση για προϊόντα βενζίνης μειώθηκε. Συνολικά, οι πωλήσεις παρέμειναν σταθερές. Το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έχει ήδη επηρεαστεί αρνητικά από την παγκόσμια εξάπλωση της COVID-19. «Μετά από έναν πολύ καλό Ιανουάριο και Φεβρουάριο, το πρώτο τρίμηνο ήταν στο ίδιο επίπεδο με το περσινό αποτέλεσμα.» Καθώς οι αντιπροσωπείες έχουν κλείσει σε αρκετές χώρες, υποθέτουμε ότι θα υπάρξει αισθητή μείωση το δεύτερο τρίμηνο. «Παραμένουμε όμως αισιόδοξοι για το μεσοπρόθεσμο διάστημα», δήλωσε ο Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της STIHL. «Ως οικογενειακή επιχείρηση, φέρουμε σημαντικό μέρος της ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους μας κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορονοϊού.» Αυτό σημαίνει ότι προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε θέσεις εργασίας και, στο μέτρο του δυνατού, να συνεχίσουμε να λειτουργούμε γραμμές παραγωγής και να προμηθεύουμε τους αντιπροσώπους μας – φυσικά σε στενή συνεργασία με τις υγειονομικές αρχές και σύμφωνα με τα αυστηρά και κανονιστικά προστατευτικά μέτρα στα εργοστάσια. «Άλλωστε, έχουμε επίσης ευθύνη απέναντι στους περισσότερους από 53.000 αντιπροσώπους εξυπηρέτησης και στα εκατομμύρια πελατών μας», δήλωσε ο Δρ. Kandziora.

Οι παγκόσμιες αγορές παρουσιάζουν αποκλίνουσες τάσεις το 2019

Το 2019 οι επιμέρους αγορές παρουσίασαν μια πολύ ποικίλη εικόνα. Οι πωλήσεις εξελίχθηκαν ευνοϊκά στη Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, εξαιρουμένης της Ρωσίας. Η Βόρεια Αμερική, η οποία αποτελεί την κινητήρια δύναμη ανάπτυξης του Ομίλου STIHL εδώ και πολλά χρόνια, κατέγραψε μια μικρή πτώση. Αυτή η τάση οφείλεται κυρίως στον κρύο και υγρό καιρό στην αρχή της κηπουρικής περιόδου. Στην Ασία, η εταιρεία πέτυχε μικρή αύξηση στις πωλήσεις μονάδων. Η Ινδία, ειδικότερα, σημείωσε πολύ ευνοϊκή ανάπτυξη και παρουσίασε διψήφια αύξηση. Οι πωλήσεις μονάδων στην Αφρική, όπου η εταιρεία έχει θυγατρική στη Νότια Αφρική και, από το 2017, μια δεύτερη θυγατρική στην Κένυα, βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με το προηγούμενο έτος. «Επεκτείναμε περαιτέρω το δίκτυο αντιπροσώπων της STIHL πέρυσι.» «Οι πελάτες μπορούν πλέον να απευθυνθούν σε περισσότερους από 53.000 αντιπροσώπους σε όλο τον κόσμο για να αγοράσουν προϊόντα STIHL και να λάβουν αξιόπιστες επαγγελματικές συμβουλές και τεχνικές υπηρεσίες», δήλωσε ο Δρ. Kandziora.
Ο αριθμός των εργαζομένων στον όμιλο μειώθηκε κατά 2,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Στις 31 Δεκεμβρίου 2019, η STIHL απασχολούσε συνολικά 16.722 άτομα.

Η γερμανική αγορά σε ανοδική πορεία και με νέες διαδικτυακές προσφορές

  • Το 2019 ξεπερνά τα επίπεδα του προηγούμενου έτους
    Κατά το οικονομικό έτος 2019, η STIHL πέτυχε μέτρια αύξηση στις πωλήσεις μονάδων και στα έσοδα στη γερμανική αγορά, παρά τις μακροχρόνιες επιπτώσεις της ξηρασίας του 2018. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε αύξηση στις πωλήσεις ασύρματων εργαλείων και μηχανημάτων καθαρισμού υψηλής πίεσης», εξήγησε ο Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της STIHL. Για το τρέχον οικονομικό έτος, είπε: «Το 2020 ξεκίνησε θετικά.» Καταφέραμε να αναφέρουμε σημαντικές αυξήσεις στα έσοδα έως και τον Μάρτιο.»
  • Επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου: Επίσπευση της έναρξης λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος STIHL
    Η έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος STIHL (www.stihl.de) στη γερμανική αγορά επισπεύστηκε για τις 20 Μαρτίου 2020. Τώρα σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά εργαλεία STIHL μπορούν να παραγγελθούν online για παράδοση απευθείας στην πόρτα του πελάτη. Αυτή η νέα προσφορά ηλεκτρονικού εμπορίου ενισχύει επίσης τη θέση των αντιπροσώπων που εξυπηρετούν. «Όταν ένας πελάτης κάνει μια αγορά στο νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της STIHL, θα του προτείνεται επίσης ένας κοντινός αντιπρόσωπος ως η τοπική προσωπική επαφή, η οποία μπορεί να προσφέρει επαγγελματικές συμβουλές και εξυπηρέτηση όπως συνήθως.» «Για την παροχή αυτών των υπηρεσιών, ο τοπικός αντιπρόσωπος λαμβάνει μια πληρωμή από την STIHL κατά τη στιγμή της αγοράς», τόνισε ο Δρ. Kandziora.

Μητρική εταιρεία STIHL: Μέτρια αύξηση εσόδων και υψηλές επενδύσεις το 2019

Η γερμανική μητρική εταιρεία, ANDREAS STIHL AG & Co. KG, πέτυχε μέτρια αύξηση εσόδων το 2019, κατά 0,8% στα 1,21 δισεκατομμύρια ευρώ (προηγούμενο έτος: 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ). Σε αυτό συνέβαλε επίσης και μια αλλαγή στο μείγμα προϊόντων. Για παράδειγμα, πέρυσι πωλήθηκαν περισσότερα προϊόντα υψηλότερης αξίας από ό,τι πέρυσι. Από την άλλη πλευρά, οι πωλήσεις μονάδων μειώθηκαν για τη μητρική εταιρεία. «Παρ' όλα αυτά, η οικογενειακή επιχείρηση STIHL συνεχίζει να κατέχει ισχυρή θέση στη Γερμανία», δήλωσε ο Δρ. Kandziora. Οι επενδύσεις το 2019 ανήλθαν σε 134 εκατομμύρια ευρώ (προηγούμενο έτος: 124 εκατομμύρια ευρώ). Το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων διατέθηκε για την επέκταση του κέντρου logistics του Ludwigsburg, την προσθήκη ορόφων στο κέντρο logistics παραγωγής στο Waiblingen-Neustadt, καθώς και για τον εκσυγχρονισμό των κεντρικών γραφείων της ιδρυτικής εταιρείας και την κατασκευή του STIHL Brand World στο Waiblingen.
Το εργατικό δυναμικό της ANDREAS STIHL AG & Co. KG αυξήθηκε κατά 1,9% σε σύγκριση με την ημερομηνία αναφοράς του προηγούμενου έτους. Στις 31 Δεκεμβρίου 2019, η μητρική εταιρεία απασχολούσε 5.090 άτομα. Από το σύνολο αυτό, 3.626 απασχολούνταν στο Βάιμπλινγκεν, 247 στο Λούντβιχσμπουργκ, 395 στο Φέλμπαχ, 755 στο Βάινσχαϊμ και 67 στο Βίχς αμ Ράντεν.

Η STIHL παραμένει αισιόδοξη μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα

Το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους επηρεάστηκε σοβαρά από τα παγκόσμια μέτρα για τον περιορισμό της πανδημίας του κορονοϊού. Η STIHL ξεκίνησε το έτος με αυξημένες πωλήσεις και έσοδα, αλλά η εξάπλωση του κορονοϊού είχε αρνητική επίδραση στις επιχειρήσεις από τον Μάρτιο και μετά. Η STIHL αναμένει συνολική μείωση των πωλήσεων μονάδων το 2020. Ωστόσο, λόγω της πολύ δυναμικής κατάστασης, οι επιπτώσεις των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας δεν είναι ακόμη προβλέψιμες με βεβαιότητα. «Χάρη στον υψηλό βαθμό ευελιξίας μας, μπορούμε να αντιδρούμε γρήγορα στις αλλαγές στις αγορές.» Παραμένουμε αισιόδοξοι μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα», δήλωσε ο Δρ. Kandziora. Μόλις η κρίση του κορονοϊού περάσει, η STIHL αναμένει ότι οι αγορές θα ανακτήσουν ξανά δυναμική και οι πωλήσεις μονάδων θα αυξηθούν. «Παρ’ όλα αυτά, αντιμετωπίζουμε μια σειρά από προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν: Εκτός από τη συνέχιση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, ενώ σημαντικοί περιορισμοί επηρεάζουν την παραγωγή και τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα αυξανόμενα επίπεδα ανταγωνισμού στον τομέα των μπαταριών. Επιπλέον, αναμένονται ασθενείς παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες το 2020. Για να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις, έχουμε ξεκινήσει μια σειρά από έργα για την αύξηση της αποδοτικότητας και την εξοικονόμηση κόστους εντός της εταιρείας. Η STIHL έχει ήδη αντιμετωπίσει μια σειρά από κρίσεις από την ίδρυσή της, πριν από περισσότερα από 90 χρόνια. Είμαι βέβαιος ότι θα ξεπεράσουμε και αυτήν την παγκόσμια κρίση του κορονοϊού. Και θα ήθελα να ευχαριστήσω απερίφραστα τους εργαζομένους μας για την τεράστια δέσμευσή τους, την τήρηση των απολύτως απαραίτητων μέτρων ασφαλείας για την αποφυγή της εξάπλωσης του κορονοϊού και την εξαιρετική συνεργασία στον όμιλο», τόνισε ο Δρ. Kandziora.

Η STIHL παρουσιάζει νέα προϊόντα για το 2020

Για το πρώτο εξάμηνο του έτους, η STIHL ανακοίνωσε μια σειρά από νέα προϊόντα στους τομείς των μπαταριών, της βενζίνης και των ψηφιακών συσκευών.

  • Νέα προϊόντα μπαταριών για ιδιώτες και επαγγελματίες χρήστες
    Στο ασύρματο σύστημα τροφοδοσίας STIHL AK για ιδιώτες ιδιοκτήτες κήπων και ημιεπαγγελματίες, ο εκτοξευτήρας STIHL RLA 240 παρέχει δύο λειτουργίες σε ένα εργαλείο χάρη στον κύλινδρο αφαίρεσης άχυρου και τη μονάδα αερισμού. Το χορτοκοπτικό STIHL FSA 57 υπόσχεται εξαιρετική ισχύ κοπής χαμηλού θορύβου και μπορεί να εξοπλιστεί είτε με κεφαλή κοπής με αθόρυβη νάιλον πετονιά (AutoCut C 3-2) είτε με πολυμερείς λεπίδες (PolyCut 3-2). Ο ευχάριστα αθόρυβος, ισχυρός και επίσης ελκυστικά οικονομικός φυσητήρας STIHL BGA 57 θα κυκλοφορήσει στην αγορά το καλοκαίρι. Καθιστά δυνατό τον γρήγορο και αβίαστο καθαρισμό επιφανειών σε κατοικημένες περιοχές.
    Τα ευέλικτα ψαλίδια θάμνων και γρασιδιού STIHL HSA 26 αποτελούν μια πρόσφατη προσθήκη στο ασύρματο σύστημα τροφοδοσίας STIHL AS για ιδιώτες χρήστες. Εξοπλισμένο με μια δίκοπη λεπίδα κουρέματος θάμνων καθώς και μια λεπίδα κουρέματος γρασιδιού πλάτους δώδεκα εκατοστών, είναι ένα ιδανικό εργαλείο για τη διατήρηση της φόρμας των θάμνων και των χόρτων. Ένα άλλο εργαλείο σε αυτή τη σειρά μπαταριών είναι το καινοτόμο κλαδευτήρι κήπου STIHL GTA 26, το οποίο κυκλοφόρησε το περασμένο φθινόπωρο και έκτοτε έχει μεγάλη ζήτηση.
    Το ασύρματο σύστημα τροφοδοσίας STIHL AP, σχεδιασμένο κυρίως για επαγγελματίες χρήστες σε εταιρείες κηπουρικής και αρχιτεκτονικής τοπίου, καθώς και για τοπικές αρχές, περιλαμβάνει τώρα το χλοοκοπτικό STIHL RMA 765 V με πλάτος κοπής 63 cm και τους φυσητήρες STIHL BGA 86 (δύναμη φυσήματος 15 newton) και STIHL BGA 200 (21 newton).
    Ο νέος θάλαμος φόρτισης μπαταριών STIHL, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Kesseböhmer, επιτρέπει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 20 μπαταριών STIHL, συμπεριλαμβανομένης της νυχτερινής φόρτισης. Ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης φορτίου διασφαλίζει αξιόπιστα ότι όλες οι μπαταρίες είναι έτοιμες για χρήση την επόμενη μέρα.
  • Πρωτιά στον κόσμο στην κατηγορία των βενζινοκίνητων
    Στην κατηγορία των επαγγελματικών αλυσοπρίονων, το STIHL MS 261 CM τρίτης γενιάς με βελτιστοποιημένο κινητήρα και νέο εξάρτημα κοπής προσφέρει 20% περισσότερη απόδοση κοπής και αυτό το κάνει με μειωμένο συνολικό βάρος. Είναι διαθέσιμο από τις αρχές Απριλίου 2020. Μια παγκόσμια πρωτιά στην ίδια κατηγορία είναι το STIHL MS 400 CM. Είναι το πρώτο αλυσοπρίονο που διαθέτει έμβολο μαγνησίου. Η χρήση αυτού του ελαφρού υλικού σε συνδυασμό με την σταθερά ελαφριά κατασκευή έχει οδηγήσει σε εξαιρετικά καλή αναλογία ισχύος προς βάρος, μικρότερη από 1,5 κιλό ανά kW. Ταυτόχρονα, το νέο εξάρτημα επιτρέπει μέγιστες στροφές κινητήρα 14.000 σ.α.λ. Οι επαγγελματίες χρήστες στη δασοκομία θα εκτιμήσουν την επιπλέον απόδοση που προσφέρει αυτό, ιδιαίτερα κατά το ξεκλάδωμα. Το STIHL MS 400 CM έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στη γερμανική αγορά το φθινόπωρο του 2020, αν και έχει ήδη λάβει εξαιρετικές κριτικές. «Σε αναγνώριση της καινοτόμου τεχνολογίας του εμβόλου μαγνησίου – το οποίο παράγεται στο εργοστάσιο χύτευσης υπό πίεση της STIHL στο Weinsheim (Eifel) – η STIHL τιμήθηκε με το πρώτο βραβείο από την Europäische Forschungsgemeinschaft Magnesium eV». (EFM) και τον Διεθνή Σύνδεσμο Μαγνησίου (IMA) στην κατηγορία συστατικών μαγνησίου των διαγωνισμών χύτευσης υπό πίεση στην εμπορική έκθεση Euroguss 2020,» δήλωσε ο Δρ. Είπε με χαρά ο Kandziora.
  • Νέα εφαρμογή σύνδεσης στην κατηγορία ψηφιακών προϊόντων
    Η εφαρμογή σύνδεσης STIHL για επαγγελματίες χρήστες είναι νέα στην κατηγορία ψηφιακών προϊόντων. Θα είναι σύντομα διαθέσιμο και προσφέρει μια γρήγορη και συνοπτική επισκόπηση των δεδομένων των ηλεκτρικών εργαλείων, των επερχόμενων ημερομηνιών συντήρησης, καθώς και της τελευταίας γνωστής τοποθεσίας των ηλεκτρικών εργαλείων. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να δει ποια ηλεκτρικά εργαλεία βρίσκονται σε άμεση γειτνίαση.

STIHL Brand Shop με νέα συλλογή

Ακριβώς εγκαίρως για την έναρξη της σεζόν για υπαίθριες δραστηριότητες, η νέα συλλογή είναι τώρα διαθέσιμη στο ηλεκτρονικό κατάστημα STIHL Brand Shop στη διεύθυνση www.stihl-markenshop.de. Οι πελάτες και οι θαυμαστές της μάρκας θα βρουν όλα όσα ζεσταίνουν τις καρδιές των αληθινών λάτρεις της STIHL – από αποκλειστικά σχεδιασμένα υφάσματα και αξεσουάρ μέχρι ξύλινα παιχνίδια και ιστορικά μοντέλα και αντικείμενα για θαυμαστές. Μεταξύ άλλων, η δημοτικότητα αυτής της ιδέας αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το κουτί αποθήκευσης γενικής χρήσης "Contra Lightning" έλαβε το βραβείο Promotional Gift Award 2020 στην κατηγορία ειδικού σχεδιασμού.

STIHL TIMBERSPORTS® WM 2020 στο Γκέτεμποργκ

Τα αθλήματα ξυλοκόπων επηρεάζονται επίσης από τα ισχύοντα μέτρα για την καταστολή του κορονοϊού. Για αυτόν τον λόγο, όλες οι προγραμματισμένες εκδηλώσεις της σειράς STIHL TIMBERSPORTS® Extreme Sport Series έως τα τέλη Ιουνίου – συμπεριλαμβανομένου του World Trophy που έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Μαΐου στη Βιέννη – έχουν ακυρωθεί επίσημα. Ανάλογα με την εξέλιξη της κατάστασης, η απόφαση για το υπόλοιπο της διεθνούς σεζόν θα ληφθεί με προσεκτικό και υπεύθυνο τρόπο. Αυτό ισχύει και για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Σουηδία που έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Νοεμβρίου.

Ο υπεύθυνος επικοινωνίας τύπου

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει